View

Jag har en kamera, men ingen kabel sa jag kan ansluta den till datorn. Men, jag har en skruttig mobil som jag knappte en bild med vid dagens frukost. Utsikt fran Noas rum. Inte sa dumt. 
 
 
 
Allt ar sa galet billigt har. Verkligen sjukt billigt. Kan ge er ett exempel pa en dag har i Rishikesh.
 
 
Under gardagen fick jag:
*Hotellrum
*Yoga (1.5h)
*Frukost, lunch, middag pa restaurant
*Rickshaw turoretur
*Nya sandaler
*En bok
*Smagrejer som vatten, internet etc...
 
Allt detta for ca 130 :-
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt otroligt billigt.Måste va svårt o fatta först att det inte är som hemma i Sverige där man snart får ta resväska med sej o handla istället för plånbok;-);-):-):-):-) ÄLSKAR DEJ PUSS PUSS MAMMA ♥♥♥♥♥♥

2014-11-18 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0