Ut pa nya aventyr!

 
Rishikesh <3
Idag sa lamnar jag mitt kara Rishikesh for sydligare (och varmare) aventyr! 15 dagar kanns minst som det dubbla och jag har fatt sa fina vanner har som jag kommer bara med mig hem till Sverige (4/5 pa bilden nedan ar av svenskt ursprung ;) ). Jag har haft det sa himla fint har, men mer eller mindre borjar rora sig soderut da det ar alldeles for kallt om kvallarna/natterna for att stanna har- och visst jag langtar jag efter stranden! 
 
De fyra foljande bilderna ar fran en fantastisk dag nar vi hyrde mopeder och korde en timmas tur till toppen av ett berg, dar det fanns ett tempel och 360 grader fabolous utsikt over snotoppade fjall i fjarran. Vi gjorde nagra stopp pa vagen for chai, for att spela en lat minnas denna dagen till och bara suga in frisk luft.
 
Det ar markligt hur snabbt man utvecklar en relation med manniskor man bara traffat for nagra dagar, men det kanns som att man kant varandra flera ar. Kanner mig sa bekvam med dessa fina!
 
 
Provsmakade Pani Puri... not my cup of tea...yuack!
 
Frisk o fin ar dock ett minne blott! Varma dagar o iskalla natter resulterade i en rejal forkylning med feber, hosta o hela paketet. Mar betydligt battre nu, men ar riktigt less pa att snyta sonder nasan, ser snart ut som Michael Jackson.

... Men om nagra timmar tar jag taget till Dehli och sedan flyger jag vidare till Kochin dar jag blir hamtad pa flygplatsen av Terje och spenderar kommande veckan i lugnet och varmen. Sen ar "planen" an sa lange att mota upp mina favoriter igen, i Gokarna!  
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: systeryster

Härlig att se att du har det fint, förstår att du träffat många nya vänner för vem kan undvika att älska dig som är så otroligt vacker utifrån och in. Saknar dig nått oändligt. Massa kärlek Linduz

2014-12-01 @ 19:58:42
Postat av: Anonym

Håller med Lindus Findus det hon skrivet framförallt att vem kan undgå att älska dej du både vacker o positiv::-) skickar här oxå hjärtliga hälsningar till alla de vänner du umgås med. O massa kärlek från mej.♥♥puss o kram Mamma

2014-12-04 @ 10:55:21
Postat av: Anonym

Håller med Lindus Findus det hon skrivet framförallt att vem kan undgå att älska dej du både vacker o positiv::-) skickar här oxå hjärtliga hälsningar till alla de vänner du umgås med. O massa kärlek från mej.♥♥puss o kram Mamma

2014-12-04 @ 10:55:21
Postat av: Anonym

Håller med Lindus Findus det hon skrivet framförallt att vem kan undgå att älska dej du både vacker o positiv::-) skickar här oxå hjärtliga hälsningar till alla de vänner du umgås med. O massa kärlek från mej.♥♥puss o kram Mamma

2014-12-04 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0