Bday

Hej!
Senaste update i punktform:
- Fortfarande kvar i Gokarna, dock flyttat fran Kudle beach upp til Gokarna Town istallet. Stranden blev bara lite to much disneyworld och jag saknade Indiens puls.
-Har vart hos tandlakaren tre ganger for tre olika behandlingar :)
-Inte firat jul overhuvudtaget.
-...Daremot blivit firad pa min 25arsdag med utflykt till Honeybeach, blommor, sang, middag och rodvin av mina alskade vanner Allie & Caspar.  En av dom basta fodelsedagarna i mitt liv!
-Skrattar
-Yogar
 
 
 
 
 
 
Alskar livet helt enkelt. Snacka om kontrast att komma hem om 10 dagar till kylan, skolstart och flytt...
Gott Nytt Ar!
:*

Kommentarer
Postat av: leeeeeeeeeeeeeeejn

välkommen till det "äkta" livet snörpan <3 nu är du fast pYssss Lav jaaaa

2014-12-28 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0