salt flats

 
 Kryare an sist! Men fortfarande forkyld. 
Tog mig till Bolivia och gjorde en 3 dagars tur over det Bolivianska Salt-flatsen. Vackert!
 
Avslutade sista kvallen 5000 meter over havet i en naturlig varm kalla med rodvin och den klaraste stjarnhimmel jag nagonsin skadat! Majestatiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Flamingos
 
 
 
 
Det snoade har...
 
 
 Red Lagoon
 
 
 Sista dagen reste mina tjejer vidare till Chile for sina sista 10 dagar innan de reser hem.Gud som jag alskar dom!
 
Jag som flyger hem fran Lima bussade 25 h tillbaka till Cusco dar jag har mina sista dagar innan jag flyger vidare till sista hallplatsen innan Sverige, namligen Holland! :D
 
Vilken resa!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder......puss

2013-05-15 @ 10:54:46
Postat av: Linda

Åh älskar era saltbilder!! Pringels är min favorit! ;) Vi ses i sommar, ha det kanon i Holland och hoppas resorna tillbaka går fint!

2013-05-15 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0