La Ultima!

Haha en tredagars utekvall, blev en fyradagars och hogst troligt en femdagars med idag inkluderat. Sista kvallen/natten i Cusco ikvall och jag gruar mig verkligen till att lamna mina vanner har och det liv jag levt i det sista. 
 
 
 
 
Kommer sakna att kunna vakna upp, yoga och mota en polare i gatan (som idag motte jag Angelo) och vi bestammer oss for att  ga o ata lunch (basta cevichen jag atit) och sen ga i 20 minuter och du ar upp i bergen, med en utsikt att do for och bara slappna av, andas frisk luft och prata om livet.
 
Men sa tanker jag langre an vad nasan racker och inser att jag ska mota Jan i Holland, komma hem till mina alskade alskade igen, traffa Even och dessutom fa uppleva en svensk sommar for forsta gangen pa 5 ar (!!!)Det  ni, det ar inte sa dumt det  heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0