Cusco <3

Fiesta med liveband, vanner, och nyfunna vanner. 3 kvallar i rad. Dans pa tomma gator i nattens morker utan musik och nattens langa spanska konversationer. Livet ar alltfor harligt.
 
Finaste basen jag sett i hela mitt liv, jag blev foralskad.
 
 
Har ar en stor sten som har kontakt med 12 stenar. Haha. Jag strok stenen och tva vakter kom fram och gav mig en tillsagelse att det var minsann forbjudet. Den har stenen ar nagot av ett fenomen i Cusco. Kul grej!
 
 
Jag vaknar om morgonen och pallrar mig ivag till Yoga. Hanger med Shellie, traffar nytt folk, hanger lite med dom. Blir erbjuden ca 10 pojkvanner varje dag. Lar mig nya saker. Ater fantastisk god mat. Gar ut och ser vanners band spela. Dricker Pisco Sour. Dansar. Ler. Skrattar. Njuter av livet!
 
Antonio lar oss att gora smycken. Vackra manniskor!
 
Det ar med sorg i hjartat jag inser att jag nuimera bara har tva dagar kvar av det har livet i Cusco. Jag alskar Cusco. Jag vill bo har. Vill inte lamna. Vill stanna. Men mitt hjartas andra halvdel ar saaa exalterad over att aka till Holland, aka hem, traffa min familj igen, mina vanner, Even och sommar. 
 
Fick precis ett bekraftelsemejl i min inkorg. Jag har fatt en lagenhet jag ska hyra over sommaren nara centrum. Bo alldeles sjalv, forsta gangen nagonsin. Stora forandringar som sker i livet. Jag valkomnar dom och ar nyfiken pa vad som ska handa.
 
Vi ses snart! <3

Kommentarer
Postat av: Babba

Åhhh snart är du hemma spettis :D å vad roligt med lägenheten :D syns om några dagar :D pusss

2013-05-19 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0