2 mars 2013

ahh som vi langtade till strand och sol. Men har i Bocas bjuds det pa graa dagar med mer eller mindre konstant, surt regn och ett standigt ostyrigt frizzigt har. Lite av en besvikelse, men jag har yogat och atit min forsta riktiga indiska thali och druckit min forsta kopp med riktigt indiskt chai sedan jag var i Indien, och det ni, blir inte sjalen glad av det, da vet jag inte vad som gladjer den.
 
Har funderat mycket pa framtiden och varenda cell i min prickiga kropp viskar ett och samma ord till mig. Jag har borjat smida lite planer, men inget 100% annu, men i hjartat och magen kanns det helt galet ratt just nu.
 
Den som lever far se... 
 
Har vart lite uttrakad och i kombination med detta haft en stark hemlangtan i det sista. Sa kan ni inte gora en grej for mig? Jag skulle bli sa vaaaaldigt glad. Ni som laser det har och tycker om mig iallafall lite, kan inte ni skicka mig en kram har pa bloggen, facebook eller whatever. Jag kramar iallafall ihjal er, till tusen bitar- just nu! 
 
 


Kommentarer
Postat av: lula

KRAM FRÅN OSS! Puss vi vill träffa dig så fort du kommer
Till Sweden.

2013-03-02 @ 21:40:16
Postat av: Anonym

Saknar dig ALOT!! :-) hoppas vi ses massor i somnar vännen! Kramar!!

2013-03-02 @ 21:46:13
Postat av: Babba

Puss å kram fina du! Blir nyfiken på vad din prickiga kropp smider för planer :D puss älskar dig

2013-03-02 @ 21:54:17
Postat av: ebba

Trots att det var evigheter sen vi sågs tycker jag alltid att det är kul att läsa om dina äventyr :) kram från ett stormigt fjäll

2013-03-02 @ 22:19:50
URL: http://ebbasamuelsson.wordpress.com
Postat av: lejn

mitt hjärtgull jag är full som en kastrull-
har haf em alldeles förbannat trevligt kväll (bäst på länge) har bla haft festivaö och full moon tema på våra rum...kom hem någon gång och umgås lite i alla dessa tema-rum-

2013-03-03 @ 01:53:29
Postat av: michaela

Stor kram!

2013-03-03 @ 09:10:26
URL: http://heartbeatsbym.blogg.se
Postat av: lin

hhahaha vilken sopa jag är som fylle-kommenterar! men jaaa, kom hem snart älskade

2013-03-03 @ 10:24:50
Postat av: Linda

KRAMAR!! är väldigt nyfiken på din plan! kan du inte ge en liten ledtråd? :P Hoppas vi ses i sommar snygging!

2013-03-03 @ 12:52:03
Postat av: Stina

Jag skickar en massa kramar! Längtar till sommaren då vi alla ska hänga och ha det skönt!

2013-03-03 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0