Cusco

Oh Maj Gad!

Cusco I Love You! This place goes straight into my heart. The first day was a real mess and I was so emotionell and sad, and nervous and a little bit altitudesick and a littlebit (alot) homesick. But hey! Now after a few days spent with my lovely amiga Haley and here friend Jamie, I feel so great! We are spending our days drinking tea, babbling, making what we call a "camping cheesecake" (when you don't have access to all the ingredients or a kitchen, and you're improvising- and damn it turned out good!). Shopping alpacca stuff and doing yoga every day! 
Life is good!
 
And tomorrow... wtf, i just realized att jag skriver pa engelska. Jesus kristus. Jaja, imorn iallfall pabojar vi trekken mot Macchu Picchu. Vi gor inte inkaleden utan en annan fyra dagars trek som verkar supernice! Dar vi kommer bada i vattenfall och varma kallor under vagen. Och nar vi kommer tillbaka till Cusco blir det lite beloning med massage och diverse "skonhetsprojekt" ;)
 
Sen nar vi kommer tillbaka ska vi kanske gora en yogatrek och ga pa festival... Det finns sa mycket jag vill gora runt har, blir alldeles vild! 
 
Funderar pa att eventuellt hanga pa dom till Bolivia, men jag far se, alskar detta stallet! Blir nog iallafall med till Aruiqepa och Lake Titaca, sen far vi se...
 
 
Ajuste, 27e maj, da kommer jag hem! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0