friday morning-glory

Åh vad jag är lycklig! Linköping har verkligen tagit emot mig med storm och hållt mig upptagen och sysselsatt var eviga dyrbara minut som jag varit här. Härligt, livet är härligt! Känner mig som en ny männsika.  En friare, lyckligare, lugnare och framörallt med avslappnad Lisette (trots att jag kan verka stressad när jag flänger hit o dit ;) ).
 
Jag har nog världens bästa vänner och familj. Det kommer att bli tråkigt att åka ifrån er ännu en gång och nu för en väldigt lååång period, men jag ser så väldigt mycket fram emot att resa också. 
 
Jag har vart dålig på att släpa med mig kameran utanför hemmet, men desto mer har det bakats och experminterats här hemma (min syrra har en matberedare och jag har bara drömt om att äga en :P ) och allt dokumenterat på bild. Så varför bryta trenden bara för att jag är hemma? Här bjuder jag på lite läckerheter.
 

Exotiska bounty-bollar
 
Innheållet i mina energirika cashew/pistage/päron-bollar
 

Godaste smootihen (se recept nedan)
 

Små söta citron cheesecakes
 

Färsfyllda paprikor
 

Smoothiefrukost gick hem hos tjejerna <3
 
Innehåll i min smoothie/ bästa smoothie jag druckit ever (inga mått):
- Turskisk yoghurt
- Lätt kvarg
- Kokosvatten
-Kokosolja
-Fryst mango, banan, jordgubbar
-Äkta ekologiskt vaniljpulver
-Sukrin
-Toppad med mullbär, kokoschips, valnötter, cacao nibs och färska blåbär. 
 
 

Just nu; Fan vad jag njuter. Har lagt mig i Lindas och Mattias säng, med datan i knät,nyhetsmorgon på tv4 och regnet som smattrar mot rutan. Myspys! Ska straxt ta mig upp och göra mig i ordning och äta en goood frukost och sen åka in till stan och mötta upp Sanna! Ikväll blir det L'orient. Ännu en jävligt bra dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0