Free as a bird

Befinner mig mitt i den norska sörlandsidyllen Tvedestrand, där frisk luft andas in till varje andetag och där ron börjar lägga sig i kropp och själ. Jag har nog inte riktigt förstått ännu att jag faktiskt inte har ett jobb jag ska tillbaka till 'snart' utan att det här är faktiskt en varande semester. Så länge jag vill och jag bestämmer när det är dags för att "göra" nägot igen. 
 
Idag har vi tillsammans med Evens pappa och fru kört till dden sydligaste byn Norge- Kristiansand och gått på djurparken samt ätit middag på restaurant Vertshuset i Tvedestrand. En mycket trevlig och social dag.


 
På onsdagkväll kommer jag hem till Linköping och jag ska krama er tills ni tröttnar. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0