Första dagen i himlen!

Så var man äntligen hemma i Linköping/Ljungbro ännu en gång. Denna gång för en hel månad och tiden ska utnyttjas väl i gott sällskap av kära familjemedlemmar och goda vänner. Första dagen på hemmaplan har vart hektiskt och i full fart, men det är så jag trives bäst.
 
Dagen startade med att få väcka mina två prinsessor, och tillsammans äta frukost och sedan gå med dom till skolan. Solen lyste och himlen var blå så jag knallade iväg till Ljungsbros sim- och träningshall och köpte ett månadskort. Fortsatte till fots ute i den krispiga friska höstluften läng kanalen 5 km innan jag for hemåt och slank in på hemköp för diverse nödvändiga (läs: kanske inte fullt så nödvändiga. But hey, I'm in a swedish grocery store :D ) inköp. 
 
Åt frukost och begav mig ännu en gång upp till gymmet för ett 30 min långt CX-work out pass. Kom hem och exprimenterade lite i köket och tillverkade eget jordnötssmör, mandelsmör, hälsosamma Hallongrottor, och en trevlig (och hälsovänlig proteinrik) vanilj/hallon-sockerkaka.


 
 
Provsmakade hit och dit så jag fick ont i magen och tog mig en dusch och begav mig in till stan. Fixade födelsedagspresenter till mina prinsessor (Linn fyller 10 imorn fredag!!!) och hamnade till slut i frisörstolen på Hårteknikerna i Pärs händer. Blev ordentligt ompysslad och det var skönt att få roa pulsen lite. Pär fick kapa mina stackars torra spröda strån så nu är jag fresh och back in the game igen =D .
 
Kom hem alldeles precis till middagen och nu äntligen har jag slagit ner röven i soffan för kvällen. En fantastisk första dag och imorn blir inte en sekund lugnare... I love being home
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0