19 september

Det är så tråkigt när jag kämpat ihop ett inlägg och sidan kollapsar och det inte har sparats i ett utkast. Men sånt är livet ibland. suck.
 
Jag hade iallafall tänk att berätta att i helgen har inte många knop blivit gjorda då jag känt mig lite hängig och haft två sprängröda, svullna ögon som jag knappt kunnat se med. Kändes ett tag som att dom skulle ploppa ur huvudet, men lyckligtvis fick jag behålla dom på plats ;-)
 
Istället har jag bara vart hemma, myst med familjen och tillverkade sushi så att det både räckte och blev över. Gott och trevligt!



sushi-time!

Är jag hemma och har möjligheten står jag mer än gärna för middagsmatlagningen. I måndags blev det en proteinlasagne på mitt vis , med egenbakade protein-lasagneplattor. Det verkade som att det gick hem hos samtliga familjemedlemmar :)

Göttigött-gött!


Igår så var det dags för lite umgänge med fina Linnea igen. Vi (läs: hon, jag hackade bara) improviserade en superb gröna linser med citron soppa. Drack glögg, åt pepparkakor, drack te och såg på Snabba Cash.
Härligt härligt! Uppskattar såna här "hängdagar" så otroligt mycket :-)
 

Yummie!
 


Idag vaknade jag fitforfight 6.30 och åt frukost med mina älsklingstjejjor. Cyklade till simhallen och avverkade tillsammans med 35 stycken 60 ++:are 45 min vattengympa. Det är rejält med krut i tanterna och gubben och dom rockar loss stenhårt i bassängen. Grym start på dagen!
 
Frukost nr 2. Var sugen på geggiga röror och fortsatte på gårdagens jul-smaker. Till höger, saffransfluff (AW, så himmelskt gott!!!) toppat med mandlar, cacao nibs, kokosfllingor och kokoschips. Vänstra skålen innehåller en röra på keso/kvarg/jordnötssmör (ingen banan hemma :'( ) toppat med mandlar och äppelmos. 
Godaste frukosten på lääääänge. 
 

I eftermiddag ska jag träffa David en stund och sen möta upp Bella för restaurangmiddags-dejt på BK. Vilken härlig dag :-D

Kommentarer
Postat av: helsing

hohohoho

2012-09-22 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0