15 september

Spenderade större delen av gårdagen (fredag) med Sanna och pratade om allt mellan himmel och jord. Så himla roligt att vi fick chansen att ses en gång innan jag och mr E drar ut på det stora äventyret. Blev bjuden på en utsökt järn-boost-smoothie och en krämig deluxe chokladpudding gjord på avocado (my God vad den var god!!!)
 

Smuffielicious
 

Resterande timmar av fredagen befann jag mig på L'orient för att träffa (och supporta) mina fantastiska vänner som bland några av dom arrangerar Club Amsterdam. Bra drag på stället, grym musik och härlig stämning. Blev dock tidigt för mig då jag inte var i form. Har sovit gott inatt 


Vaknade upp ännu en morgon till strålande sol. Idag har jag och Ebba vart på cykelutflykt till 4H-gården och tittat på djur, och sedan cyklat längs med kanalen och tagit plats i solen och haft picnic. Njuter varje sekund som jag har möjligheten att umgås med mina kära. 
Har även förberett riset till sushin som jag och syrran ska fixa till ikväll, och så blir det hyra film o familjemys när det är som bäst. Livet <3
 





Coola brudar- ett tappert försök med självutlösaren innan kamerabatteriet dog ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: lejn

OCH DU KOMMER MADDAFAKKA HIT :D

2012-09-15 @ 17:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0