summary

Sist jag skrev här satt jag i Växjö. Nu sitter jag överfylld av godis i Viktors säng och funderar på huuur jag ska kunna skriva om vad som upplevts sista tiden. Det är helt meningslöst (och onödigt) i att göra ett försöka till att uppdatera er om allt jag har varit med om eftersom att det är ni som läser som jag har umgåtts med. Men anyways:
 
  • Att få gå ut och äta med Bella var välbehövligt och extremt trevligt som alltid.
  • Det knappa dygnet i Växjö var iallafullafall helt fantastiskt och njöts till fullo.
  • Hade sleepover hos Linnea viljet följdes av en dag full av bakning av diverse gudomliga godsaker.
  • Mina kära Even har kommit till sverige.
  • Planering och genomföring av Davids överraskningsfest (har tyvärr inga bilder). Samlingspunkt (Agnes, Lin, Linda, Johanna...) för alla fina och allt blev så jävla bra.
  • Besökte "Den värsta utställningen hitills" på Kulturnatten i Norrköping och är grymt imponerad av vilka konstnärer jag har omkring mig. Dagen till ära spenderades mestadels i gott sällskap av Linda & Logan :)
  • 11 års kalas för kusin Julia. Kärt återseende av släktmedlemmar.
  • Övriga sysslor: löpt runt på stan som en idiot i försök om att bli färdiga med förberedelser inför reseavfärd (vilket är om typ 3 dagar?! My God, I'm soooo not ready for this). Promenerat. Lagat mat. Ätit mat. Ätit mig spyfärdig på godis/kakor/fika. Tittat på när Even spelar Angry Birds och inte fattat hypen. O typ andra oviktiga saker.
Bilder:
Förätten på BK med Bella. Bifftartar med friterat ostron.

 
Lin & vin i Växjö
 
Bakning med Linnea; morotskaka, banankaka och cheesecake 

Vi såg visst likadana ut... ;)
 
Det gjorde dom med.
 
Kulturnatten

Jag & Even gick en förfriskande höstpromenad och Ebba gjorde oss sällskap på cykel. Är så glad att jag får se den här säsongsövergången för hurjedamig vad vackert det är!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0