mixtape med bilder!

Ett skepp kommer lastat med...  bilder!
 
Rasmus nya sang. Luftmadrass deluxe.
 
 
Tva neandertalare poserar med var chevy
 
 
Nastan hela La familia samlad (Ricardo ar pa jobb)
 
 
Marklig skyltning har omkring...
 
 
Vackra strander!
 
 
Glada gubbar pa bild
 
 

Idag badade vi i en sotvattenflod/kanal som det var alligatorer i. Jag var snabbt i vattnet och minst lika fort uppe igen. Ett par som snorklade sag alligatorn pa hall, och "badstallet" var skyltat med "swim at your own risk" och en visselpipa for emergency. Trots det garanterade killen som badplatsen tillhorde att det aldrig skett en olycka eller nagot laskigt, men jag var anda vettskramd, sa jag satt mest och tittade (las:vantade) pa att de andra skulle bli krokodilmat.
 
Lyckligtvis kom vi alla darifran levande och gick till stranden istallet och glassade ett par timmar i solen. Val hemma sa lagade jag thaigryta till alla (uppskattades mycket) och malade med vattenfarg med mina mexikanska smatjejer. Sarai och Xihmana ar 8 resp 7 ar gamla och paminner mycket om mina alsklingar Linn och Ebba dar hemma som jag saknar sa jag snart inte star ut langre (redan efter tva veckor)...
 
Det var allt for idag! <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

haha snygga skyltar!! jag upprepar mig: ni verkar ha det så fantastiskt!

2012-10-19 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0