Varning för myycket maaat!

Förlåt Lin, blir en hel del matbilder i detta inlägg. Dock av dålig kvalité (från mobilen), då jag glömde min laddare till systemkameran i sverige. Och varför alla dessa matbilder? Mest för att göra en uppdatering och har inget annat att skriva om. Inte just nu iallafall.
.
Först ut är en Quornfärsgryta (vegetariskt köttfärs), kokad brysselkål, sallad och en klick kvarg
-

En variant av proteinmuffins (don't try this at home kids) med kvargbaserad jordgubb/banan glasyr
-

Proteinfluff med mixade nötter, jordgubbar och kokosflingor
-


Maränger med sötningsmedel istället för socker i, gottigottgott!
-

På 17e maj lagade jag traditionell römmegröt, serveras med salt spekemat. NAM!!!
-



Dessa vegetariska vårrullar gjorde jag idag. Mycket lyckat!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Min kära Lisette. Kan inte du komma hit och vara min personliga kock?

2012-05-20 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0