Välkommen maj!

Vaknar upp med sönderkokta spaghettilår som knappt bar mig ur sängen, och inser att dagens spinning och shape pass kommer att resultera i alltför snabba mjölksyreattacker och därav inte lika bra tryck. Men ack så fel! Träningen gick toppen, långt över medelbra. Kommer ner riktigt fint och djupt i mina knäböj och jag är storförnöjd!
.
Maj månad är kommen, och jag inser att det nu är 4 månader kvar här. Ynka 4 månader. Sen är det verkligen på tiden att se vad mer världen har att erbjuda. Längtar otroligt, men är samtidigt lite rädd. Tänker tillbaka och kommer ihåg hur jävla rädda jag och Even var dagarna innan avfärd till Indien. Då övervägde vi starkt att istället lägga pengarna på en flytt till Berlin för en period och bara leva livet lite... Idag är jag gladare än någonsin att vi kom iväg. Och det är ju det som är hela grejen, att våga! Finns inget mer spännande än att möta det okända i kulturer.
.
Vi hade några riktigt fina soliga dagar med grillning och mys, men idag när jag gick upp snöa det. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0