Söndag

Min favorit-spinninginstruktör Frode körde bokstavligen talat skiten ur oss idag på träningen. Konsekvens av detta: Explosiva endorfinkickar som har förföljt mig hela dagen lång. Bra humör helt enkelt!
.
Har gjort köttbullar i olika smaker (bra att ha i frysen) och provade på ett substitut till potatismos -> blomkålmos. Jag är förälskad. Busenkelt och fantastisk gott. Yummie!
.
Gjorde en väääldigt sund variant av hemmalagad pizza o till efterätt fick jag till fluffet riktigt fint idag och lyxade med lite nötter och mörk choklad. Nu väntas ny vecka. Tiden bär mig framåt!
.
.
.
Bla bla jag vet att min blogg är tråkig och bara handlar om mat, träning, jobb etc.
Tycker om er för att ni läser ändå!
<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar varenda inlägg. Saknar dig jättemycket! <3

2012-05-07 @ 12:15:28
Postat av: Anonym

Jag hatar alla matbilder, och då enbart för att du läskar mig så jävla mycket, du är ju världsbäst på matlagning... och nu även träning (skulle jag aldrig tro). Jag lever på nudlar, ägg, gröt och blodpudding! saknar dig. Kom hem i sommar.

<3 :(

2012-05-08 @ 23:52:38
Postat av: lin

från lin förståss

2012-05-08 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0