overall året om

För att ge er en större förståelse för mitt absurda arbete bjussar jag på två bilder. En av alla "områden" man kan jobba vid är detta. Vägning+prisning av vara. Inte särskilt spännande eller underhållande, men jag brukar låtsas att när jag prisar (framförallt tunna avlånga baconpaket) att det är en massa vinylplatter som jag snurrar och är dj för ett stort folkhav. Det brukar få tiden till att gå. Ibland blir det dock svårt att hänga med i takten, när datorn inte är lika speedad som musiken jag hör på.
.
Här står jag många timmar i veckan...
.
Iförd den här snygga outfiten. Ni kan ju tänka er hur trevligt det är att gå klädd så här när det är sommar ute (tur är väl det då kanske att det i princip aldrig är sommar/uppehåll i Bergen).
.
Lika härligt med fredag varje gång. Fick köpt färska, goda jordgubbisar idag. Gött värre! Så blev ett par sånna och nötter till fredagssnask. Nästa vecka vankas det fridag på torsdag för då är det syyyyttttonde maj. Blir ett jävla ståhej i det här landet då.
.
.
God Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0