Sladder

Hej o hå vad fort tiden går!
.
Oslotrippen var klart värd den 8 timmars långa tågturen fram och tillbaka. Vi mötte upp några av Evens kompisar och satt på uteservering i sommar(!)värme, gick senare på Love&Magic (festen) och hade sktikul resten av kvällen/natten.  
.
Jag har under veckan periodvis (mestadels) varit väldigt frustrerad gällande jobb, kollegor, sktisnack och brysamhet. Är glad över att jag inte har haft tid till att blogga för fan vad mycket skit som skulle skrivits då. Men konklutionerna blir i allafall att jag tycker hellre synd om dom människorna som verkligen inte har viktigare saker att uppmärksamma (och skvallra om) än att jag för exempel äter kesella med bär. Ja, ni förstår kanske hur löjligt det här är.
.
Det är vädigt märkligt vad folk kan göra världen så liten för sig själv och ha bilden av att den-är-inte-större-än-det-jag-upplever. Nog om det!
.
Idag belönade jag mig själv och gick till salong för vax & färgning av ögonbryn. För första gången i mitt liv har jag nu synliga ögonbryn och möts av en spegelbild jag helt enkelt inte är så van vid, så ni där hemma, jag vädjar-  be nice när vi ses.
.
Trots fullt kör med massa övertid inför påsken så har jag hunnit med träning varje dag den här veckan. Mestadels spinning och styrka. Har bakat en smarrig kladdkaka som jag ska laga en hallon-konjak-vaniljssås till som ska avnjutas senare.
.
Sneakpeak på dagens middag:

Slängde ihop en ljuvlig skaldjurssoppa med scampi och musslor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0