Smile!

HA! Jag skrev senast att det var sol i Bergen den dagen. Det var inget annat än en lögn. Det var sol i 5 minuter, sen kom regnet...
Men igår! Igår hade jag ett av mina topp 3 bästa moments i år! Extremt körigt på jobbet, och första riktiga vårdagen ute tog jag mitt sunda förnuft till samvete och slutade i tid. Medans jag väntade på Even la jag mig på gräset i byparken och lyssnade på Carbon Based Lifeforms endast iförd tights och linne! Fick känslan av att jag låg i solen på Ozora och musiken "kröp" i kropppen på mig. Så jävla härlig känsla! Det ska inte så mycket till egentligen, men sol är en sällsyn vara här på Vestlandet.
-
Som gräddet på moset var det löningsdag och ett mottaget besked om en fet skatteåterbäring. Mycket trevlig dag!
-
Nu är klockan straxt efter 8 på lördagsmorgonen och Even och jag ska med Oslotåget 10.28. Slog på spontaniteten i torsdags och bestämde oss för att åka på ett väldigt lovande party Love&Magic i Oslo by ikväll. 8 h tågresa dit idag, och återvänder med 8h resa med morgontåget imorn. En kort och intensiv liten tripp men ska bli roligt att hitta på något kul!
-
För övrigt (som vanligt) tränar jag massa massa och lagar massa massa god mat, längtar till BOOM-festivalen och räknar ner dagarna tills jag ska hem. Vi ses om en vecka typ!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0