sol, pizza och systerson...

Helgen var väldigt kort och intensiv men ack så härlig! Söndagen spenderades mest gående ute i solen i flera timmar, vilket resulterade i en lättare solbränna och tusentals nykomna fräknar. Var inne en sväng och slängde ihop en extremt god pizza med bland annat serranoskinka, mozarella och pesto som topping, och den förtärdes på bästa möjliga sätt, ute i det sköna gröna.

Idag fick jag gå en timma tidigare från jobbet för att ta emot min kära Viktor som nu har kommit till Bergen för en knegarsommar. Har längtat efter honom! Till middag blev det baconlindat kycklingbröst fyllt med kremost. gött. Ikväll ska fotbollsmatchen motvilligt visas på tv:n i mitt hem... Funderar på hur jag ska stå ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0