glad midsommar

Midsommarafton dagen till ära och jag kan inte minnas en enda utan regn. Av alla ställen i världen befinner jag mig just nu i det ökända (pga konstant regn) Bergen och här är det blå himmel och strålande sol. Till min stora besvikelse firas ju inte midsommar i Norge och Viktor och jag jobbar dessutom kväll (12.30- 19.30) så vi får inte ta del av det härliga vädret alls...
Men trots fel dag ska det firas ordetnlig midsommarafton imorgon istället i sällskap av våra nya bekantskaper (kända sedan förra helgen) Peter, Björn och Hampus. Till min stora besvikelse är dock vädret utvisat till regn, åska och blixt.
.
Tog iallfall vara på vädret imorse och gav mig ut på en timmas pw imorse :)

.
Men hoppas nu där hemma i sverige har en riktigt trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0