Work out!

Överlevde mitt första besök uppe i gymmet på alldeles egen hand. Det var läskigt, och det kändes som att precis alla stirrade ned minsta anspråk till rörelse jag gjorde där. Säkert bara så det kändes, men så är jag ju en ung babe som män faktiskt spanar in av och till. haha.
 
Det bliva uppvärmning på crosstrainern i 15 svettiga minuter och därefter tung träning för bröst & triceps, och avslutningsvis 3 set med vanliga+sneda crunches och 3 set plankan. Helt slut mötte jag Viktor och rann sedan runt på stan för att få ordnat så att pöjken ska få ut lön. Satt närmare 2 h i väntekö på skattekontoret, pust!
 
 
Är ni också sånna som så fort det är tomt i omklädningsrummet så poseras det hej vilt framför dom massiva speglarna i alla möjliga vinklar och fotas? Kan erkänna att jag är en av dom... Pinsamt om man skulle bli påkommen någon gång...
 
 
 
Idag hade min käraste Babba födelsdag! Ser verkligen fram emot att få komma hem snart och få fira henne bland annat. Är ju fler favoriter som har fyllt år <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wieeee <3

2012-07-24 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0