Livet

Så var det fredag ännu en gång och dagen startades med en runda på totalt ca 8km varav 4km sammanhängande löpning. Hade med mig fina Viktor som sällskap. Idag gjorde han sin sista arbetsdag här i Bergen. Tänk att 6 veckor har passerat så fort! Vad skönt! Men sorgligt i samma veva att han ska åka hem. 
 
Nästa fredag är det äntligen dags för avfärd mot Portugal där det ska festivalas så det står härliga till. Som jag längtat! Och än därefter så har jag bara knappt 4(!!!) veckors arbetande kvar här i Bergen innan det bär av mot kära Linköping igen för nästan en hel månads nödvändig catch-up-time med vänner och familj. För sen... sen ger vi oss iväg på det stora äventyret, mr. E och jag. 
 
Läskigt. Men väldigt väldigt spännande. Och jag är nyfiken, mer nyfiken än någonsin. En för mig helt ny världsdel med all vad det innebär i kulturväg, mat och smaksupplevelser väntar oss. pirrigt.
 
Något som i lite mer eftertanke känns världigt tråkigt är att jag kommer ju komma hem i början av sep (4-5-6) nån gång. Är det då så att skolan har börjat för er studerande så att ni rymt tillbaka till era studieorter? Hoppas inte...
 
Älskar er!
 

Kommentarer
Postat av: lin

Älskling, du är så otroligt fin och jag längtar efter dig så jag dör. Skolan har ju satfläsk börjat då, men jag lovar att dyka upp en helg (helst mer) för att få umgås med dig <3

2012-07-21 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0