22 juli

Blir alldeles rörd av de få men otroligt fina kommentarerna jag får av mina kära Jag saknar er också, och önskar inget mer i världen än att jag kunde vara hemma med er i sommar och bara få leva, njuta och umgås, så som man ska göra med sina vänner om sommaren.
 

Istället sitter jag här o skriver och tjatar som vanligt om matlagning och andra värdsliga ting ;) Idag har jag och E storstädat lägenheten så det står härliga till. Igår åkte Viktor hem till sverige igen och det känns väldigt tomt. Det har vart kul att haft honom här, tiden har gått så ruskigt fort.
 
Men nu är det fokus som gäller. På fredag gryningsmorgon så flyger vi mot varmare strök och jag ska få mig en liten välförtjänt semester i BOOM-land.
 
Men tills dess levererar jag bilder i form av välsmakande, sund, njutbar och trevlig föda. Bon Appetit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0