2011/2012

Året tjugohundraelva är nu passerat och gjorde det som ett av dom bästa åren i mitt liv.  Fjolåret började bra med en ny vänskap Pär & Linnea, till trots för att vi bott så långt ifrån varandra och inte setts alltför ofta har ni två ändå förgyllt mitt år mcyket väl.
Jag är en sån som gillar listor, både att skriva och att läsa, så jag bjuder på en årssammanfattning i form av lista:
  • Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Många saker, men framförallt, började med Yoga.
  • Vilka länder besökte du? Sverige, Norge, Ungern, Indien & Nepal
  • Vad spenderade du mest pengar på? Utan tvekan - resa. Men också sparkontot.
  • Årets bästa händelser? Indien/Nepal, Ozora & alla sekunder jag tillbringat i Sverige
  • Årets sämsta? BingoLottos uppesittarkväll
  • Är det något du har saknat i år? Närmre avstånd till familj/vänner
  • Kommer 2012 bli ett bra år? Det kommer bli ett episkt år.

Avslutninggsvis på året blev jag medlem på SATS och är numera aktiv. Var lite macho och bokade in mig på ett BODYPUMP pass i måndags. Stolt över att jag vågar ta mig dit överhuvudstaget möter jag instruktören och är allmänt frågvis då jag aldrig vart där förr. I gensvar får jag en fråga : "Du har väl tränat gym på egen hand tidigare?" Varpå jag svarar "nej", och hennes blick säger mer än tusen ord att jag kommer få kämpa.

Sagt och gjort, peppar till max, och sen dess har jag inte kunnat röra ett finger. Jag har då aldrig känt på maken till träningsvärk. Okej, jag kan tycka att lite träningsvärk är skönt, men inte när det är så illa att varje gång jag ska sätta mig på toaletten låter det som en flodhäst som dumpar ned eftersom jag gör allt i min makt för att slippa båda böja armar och ben.

Idag är det onsdag och det gör minst lika ont om inte mest ont någonsin. Jag hoppas att det släpper när jag för en gångs skull är riktigt träningssugen. Det är frustrerande! Jag är glad för att det inte är så mycket att göra på jobbet, för jag jobbar i snigelfart.



Firade nyår med min kärlek och vi hade det jättemysigt. Vi lagade god mat och köpte akryl+dukar så vi målade lite. Jävligt fett!




Nu har vi redan kommit till onsdag. Jobba väntas om 2.5 h. Ha en fun dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0