Juletider i Ljunsgbro

Gott nytt år!!
Har kommit hem igen till Bergen, jobbat en dag och firat nyår.
I Sverige var det fantastiskt trevligt. Mycket av det goda, fetade upp mig 2.5 kg på en vecka, då är livet gött!
Mina vackra tjejer på julafton
.



Viktor och Tomten




Twister-tjejerna


På min födelsedag blev det dags för lite bakning.



Reslutatet blev en Hallon pannacottapaj & Chokladfudgetårta. Nam!


Fick hjälp av världens bästa tjejer.


Diana kom förbi med min fina gudson <3


En dag var Linn & Ebba väldigt uttråkade och tyckte att jag kunde behöva en makeover. Sagt och gjort. Före- och Efterbild visas nedan (OBS: Känsliga tittare varnas!)
FÖRE
-
EFTER, voilá!
-
Det var min Sverigetid i stora drag för den här gången. Som alltid är det många man inte hinner träffa, vilket är väldigt synd. Har bestämt mig för att komma hem oftare med jämna mellanrum så att jag får lite mera tid till att träffa familj och vänner. Känner att det är vääldigt viktigt för mig. Var riktigt tungt att resa tillbaka hit igen.
Vill tacka alla mina fantastiska vänner som gör mig så otroligt glad! Och min kära familj som alltid finns där. Jag Älskar Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0