Januari

Är nu inte hela lika övertygad att jag kommer hem runt den 25 februari. Anledning: Lägenheten jag flyttat in i har bestående husdjur - KACKERLACKOR. Jag vet, jag spyr. Ska med andra ord flytta IGEN, och detta må ske innan mars. Har för tillfället inte hittat en ny lägenhet ännu, och vet inte om jag vågar ta risken att åka hem precis när det är dags för flytt. MEN, lyckas jag få en ny lägenhet avklarad innan dagen D så tar jag första bästa flyg hem med detsamma. Håll tummarna!
Jag har fortfarande inte internet och sitter nu på Burger King och utnyttjar gratis trådlöst nätvärk. Det gör mig svåråtkomlig och ännu mer isolerad från mina käraste. Det suger. Får liksom ingenting gjort och kan inte "kolla" upp någonting. Frustrerande!
I torsdags var jag med en kollega på Zumba för första gången! Så jäkla roligt!! Och idag har vi vart på Zumba-maraton och tränat i 2 h, svettigt värre! Har tillochmed införskaffat mig en pulsklocka.
Ska belöna mig själv med kladdkaksbak sen, har inte bakat på evigheter känns det som! mmmm... och så ska jag laga thai red curry- gött!
Spenderar min vakna tid på antingen jobbet eller SATS. De få timmarna jag har hemma sover jag eller lagar mat. Längtar till 20 februari för då kommer Egil till Bergen. Äntligen lite besök *hint hint* ..

Älskar er !!!

Kommentarer
Postat av: Babba

Men fyyyyyyyyyyyyy så äkckligt :O sover du bland dom? :O eeuuuuuuw ja ryser när ja läser...

hoppas du får tag på en lya SNART vi saknar ihjäl oss :( PUSS Babba,Viktor å lille OWE... <3

2012-02-05 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0