5 februari.

"morgonstund"
.
Har övernattat hemma hos kollegan Linda och provat på att göra egna vårrullar- great success, o fan va gott det var.
Tog med mig egna datorn för att även utnyttja hennes bredband.

I veckan kommer äntligen min prins tillbaka till mig och jag har en enda önskan i mitt liv just nu;
NY LÄGENHET !!!
Jag ber till dom högre makterna att detta ska ske snarast så att jag kan sätta mig på ett direktflyg till mitt kära hemland och återfå kontakt med människorna jag älskar!
.
Så tills vidare- jag tänker på er varje sekund! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas verkligen att du hittar en lägenhet snart! Tänker på dig och hoppas att du kan komma hit snart. <3!

2012-02-08 @ 10:43:34
Postat av: Bosse med B

Älskade vän.

2012-02-10 @ 01:28:21
URL: http://davidforlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0