14 december

Tva dagar i Oaxaca city med mina kara Even har varit... SUPRISE, helt fantastiska! Har strosat 'gater upp o gater ner' och jag har antligen fatt kopt en rockring (som jag har letat, happy!), varldens snyggaste ponchogrej och atit majskolv. Idag letade vi efter vykort i 2 timmar och har nu antligen skrivit och postat.
 
Vykortsaction och kaffemys
 
Imorgon ger vi oss (bokstavligt talat) ut i djungelen. Vi reser till Palenque for att delta pa Rainbow-gathering som "firar" att Mayakalender tar slut (21/12-12 ni vet). Det kommer att bli asballt. Sa med detta vill jag kanske forbereda er pa att det kan bli tyst har, da jag inte tror att det finns datorer och internettillgang i djungeln. Vi har planer om att vara dar eventuellt aret ut, sa med andra ord kanske vi inte hors forrens nasta ar!
 
Men jag skriver nog nagon mer rad i Palenque eventuellt innan vi faktiskt aker ut pa vischan. Men for sakerhets skull; God Jul & Gott nytt ar mina kara!
 
Utsikt fran rummet i San Jose
 
Peace, Love & Light!

Kommentarer
Postat av: scatman

min kära, jag dör av era fantastiska bilder när jag sitter i töande växjö! ni ser ut att ha det helt fatastiskt. saknar dig enormus men är glad för att ni har det så underbart! PUSSSSSSSSSSSS FINA PACY

2012-12-16 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0