Saturdayyyyyy

Idag lördag har jag tränat spinning, vart en snabbis på stan för att kopiera en nyckel och en liten sväng in på min favoritbutik Kinsarvik-helsekost (kommer sakna!!!). 
 
Väl här hemma har jag rensat min gardrob och packat ihop mina kläder och lite andra smågrejjor men jag ser ingen skillnad alls. Lika mycket grejer överallt och ser inte hur vi ska lyckas Even och jag att ännu en gång dra ett flyttlass från Bergen via tåg och buss. Pust! vilket projekt, det blir svettig.
 

Som tidigare känt hatar jag ju att packa så jag tog ett (permanent) break och geggade ihop lite gottebollar som ska njutas till filmmys ikväll. Mixa ihop valfria mängder av allt enligt bilden nedan + vaniljpulver (inte vaniljsocker) glömde ta med det i bilden. Och ni, bli inte skrämda av kikärtorna, bollarna blir apgoda.
Låt stå i frysen en stund innan förtäring
 
En färgfull och välsmaklig middag
Broccoli (koka broccoli i saltat vatten, häll av vattnet, mixa slätt och tillsätt valrfia kryddor ex, salt/peppar, muskotnöt, och en liten klick smör) Panerade torsken i äggvita+pofiber och stekte i kokosolja. Hittade på en egen remouladesås på kvarg (kesella), kapris, dijonsenap, salt & peppar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0