Dagen är kommen!

Nu mina vänner är det dags för mig att bege mig till Norturas portar en sista gång någonsin. Känslan är tämligen konstig, märklig och obeskrivbar. När jag idag stämplat ut 15.00 väntas mitt livs längsta "semester" på obestämd tid. Härefter har jag ingenting att "hålla fast vid", inget datum "jag måste..." (okej d, hade vart trist att missa flyget till Mexico) jag ska bara vara. Det har äntligen blivit dags för mig att rå om mig själv, att få ge mig det bästa i form av kärlek till/från familjen och vänner. Det har blivit dags för mig.
 
 
Lite praktiska saker:
-Har ingen möjlighet att bli nådd via telefon. Sa upp mitt abbonemang igår och är därför simkorts-lös. Vid krisfall finns Even (och jag) på +47 41552677
-Reser från Bergen fredag kväll, till Tvedestrand
-Ankommer Linköping C onsdag 5 september 21.54
-Blir i Linköping tills flyget går mot Mexico 4 oktober 2012
 
Skål!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Som jag har längtat efter dig! Äntligen!

2012-08-31 @ 16:57:14
Postat av: Anonym

Åh! Tänk att allas vår Liseplonke kommer hem till slut. Jag blir alldeles pirrig i magen bara jag tänker på det. Vi kommer ses för jag kommer att komma hem innan du åker igen. Jag längtar så jag kan spricka! Puss A

Svar: kommer du hem en gång i september alltså`? Jag tror jag dör av lycka. fan va jag blir (extra) glad nu. PUSSSS
Lisette

2012-09-02 @ 19:16:28
URL: http://agnesboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0