10 augusti 2012

Hemma från Portugal sedan 5 dagar tillbaka. Kom tillbaka till en rejäl arbetsvecka med ca 12 h arb/dag. Men vad gör väl det när jag har haft en så fantastiskt (och svettig) festivalvecka. Vilka människor jag mött! Vilken energi och kärlek som finns i denna värld okända människor emellan.
 
Nu är det nedräkning på riktigt. 14 dagar i knegets tecken o därefter är jag fri. Ni vet fri. F R I ! Så länge som jag behagar, på obestämd tid, och jag kommer minsann att ta mig god tid.
 
Åt skamgod mat nyss, som vanligt.

Slänger upp en bild på muffins som jag gjorde för nån vecka sen. Obeskrivligt goda och innehåller varken socker, smör eller vetemjöl. Sweet!
Kokos/Vanilj-muffins med blåbär i, toppat med kokoskräm, valnöt och blåbär. Mumsfilibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0