Påsketider

Varning för mat!
Påskaftonen spenderades i gott sällskap av familjen och Mattias föräldrar. Jag stod för kvällens trerätters och tog mig igenom det hela klart godkänt. Bjuder på en hel del bilder:
.
Förätt: Mini-Västerbottenostpajer med en klick gräddfil, stenbitsrom, rödlök och gräslök
.
.

Huvudrätt: Ungsbakad lax med färskpotatissallad, smörstekta sparris & champinjoner + 2 kalla såser
.
.


Efterrätt: Pecannötpaj med vispad grädde o gammeldags vaniljglass
.
Och lite påskgodis på det. Trodde seriöst att jag aldrig skulle kunna bli hungrig igen efter gårdagen. Men likafan vaknar jag och är svinhungrig på frukost. Tur att det bara är påsk en gång om året...
.
Idag är Dagen D, träffa Bella(!!!) och senare är det förfest hos Linnea & Pär med typ ALLA och sen Multipass all night long. Det här blir bra ni!

Kommentarer
Postat av: lin

Seriöst, ser helt jävla gudomligt ut. Helt fantastiskt på multipass, du är bäst. Var hemma meri sommarPUSS

2012-04-09 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0