Skärtorsdag!

Jag har turen att få gå upp med två prinsessor varje morgon under min vistelse här. Mysa och äta frukost tillsammans och sen gå och lämna dom i skolan. Skolan liksom, fan vad dom växer.
.
.
.
Igår tog min älskade Viktor körkort. Han och Mirre mötte upp mig på stan efter att jag varit och tränat Bodyfit. Vi firade det hela med sushi på Wasabi, som för övrigt inte var någon höjdare. Men trevligt var det!
.
Idag gic jag en timma längs kanalen i morgonsolen. Lyssnade på Vibrasphere och reflekterade över livet, tillvaron, förflutet, nuet och vad som komma skall. Vad mycket man får uppleva och gå igenom i ett liv egentligen. Upp- och Nedgångar som man tar sig igenom och det mesta på ett bra sätt, och stärks.
.
Ikväll ska jag träffa många av dom saknade hemma hos Stina. Lääängtar otroligt!
Ska in till stan nu och ev möta Cazzilicious för en fika, härliga torsdag!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0