Påsk i bilder

Är återigen tillbaka i Bergen. Det var härligt att få återse min kärlek igen, dock påvisar väderleksrapporten om ett regnmaraton. Så allt är som det ska kan man säga. Körde en spinningtimma nu på morgonen och det var skönt att vara igång igen. Iochförsig tränade jag ändå 4 pass+ promenader när jag var hemma, men ändå funderar jag på hur i helvete det kan vara möjligt att lägga på sig 5 kg under en påskvecka? Jag är ett levande exempel på det.
.
Avslutade hemmavistelsen med Multipass med mina fantastiska vänner. Jag hade minsann höga förväntningar inför den här kvällen, men trodde aldrig att det skulle bli så j ä v l a bra! Tack allesammans, kommer leva på det lääänge.
.
<3


Hann med att åka hem till Diana en liten stund på måndag förmiddag och gosa med den här lilla plutten
Alltid glad :)


Sista timmarna i Ljungsbro spelade jag kort med tjejerna och Viktor, och myste resten av kvällen. Saknar alla redan...
.
Min älskade storasyster som fyllde 35 igår! Älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Babba

Miss you spettis <3

2012-04-12 @ 19:47:31
Postat av: Anonym

älskar dig tusen. var en helt fntastisk helg!

2012-04-13 @ 13:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0