Långfredag

Gårdagen var härlig! Gick upp tidigt och lämnade kidsen i skolan, tog en timmes promenad längs kanalen med värmande solstrålar i ansiktet. Åkte in till stan och träffa Cazzie. Satt och drack kaffe i solen på Espresso house uteservering i 2 h och tog igen all tid som gått sen vi sist sågs.

När klockan slog 18:00 samlades jag, Lin, Linda, Eva och Camilla hemma hos Stina, där det bjöds på en alldeles förträfflig tacopaj och mycket trevligt sällskap. Hoppas jag inte skrämde Eva och Camilla alltför mycket efter att få utstå olyckliga Indien-bajshistorier första gången vi träffs.
,
puss


Idag träffade jag Diana och Sofie på gymmet och körde benpass. Svek tjejerna efter 45 min och gick på spinning 30 min, följt av core 30 min. Svetten sprutade åt alla håll och jag tog ut mig helt.
,
Sofie och Diana kör "musslan"
.
Nu ligger jag i soffan och slappar och ser ut på snön som yr. Är på riktigt slapphumör.

Kommentarer
Postat av: Babba

haha fyfan SNIGG JA E

2012-04-10 @ 09:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0