Lycka!

Linköping- Jag Älskar Dig! Du ger mig alltid sol, värme & kärlek. Lyckan av att vakna tidigt av att solen lyser och äta frukost med barnen, för att sedan lämna dom i skolan och därefter ta en morgonpromenad längs kanalen. Fortsätta dagarna med att träffa godhjärtade människor- vänner som jag älskar, är lycka. Det är vad jag kallar medicin för själen.
.
Jag mår så bra!
.
Diana fixade så att jag fick en gratis prova-på vecka på Studio Fitness, så inget uppehåll med träningen bara för att jag semester. Men å andra sidan har träningen blivit en hobby för mig. Trodde ni för tre år sedan att jag Lisette Helsing, skulle ägna mig åt träning för nöjets skull och tycka att det är roligt? Det hade jag aldrig trott! Det är okej att låta sig imponeras av sig själv ibland.

Kommentarer
Postat av: Agnes

HERRE! Jag kommer alltså få träffa dig i helgen! Är det verkligen sant?

2012-04-04 @ 23:21:09
URL: http://agnesboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0