28 april

Lördag, härligt! Har varit en väldigt arbetssam vecka med mycket slit och många timmar övertid. Inledde helgen med 45 minuter Spinning+ 30 minuter Core, en rejäl frukost och en planerad shoppingrunda på stan. Ett konstanterande är gjort- jag hatar jackor. Att hitta en vårjacka för mig har alltid varit omöjligt. Kan inte ens minnas att jag ägt någon? Något som inte direkt är behjälpligt är dagens enformiga utbud. Du har hela TRE alternativ att välja mellan- TRE, får det lov att vara en skinnjacka, jeansjacka eller något kavaj-isch liknande? Nej tack. BORING! Inte för att det är fult, men jag vill inte ha det.
.
Gick däremot en butik med en vacker klänning hängandes i fönstret som sa: komsi komsi, prova mig... Sagt och gjort och där står jag sen i kassan och betalar 649 NOK (inkl. 20 % rabatt). Men vet du vad, den klänningen är jag värd, den har jag förtjänat och jag kan erkänna att jag aldrig känt mig så j-ä-v-l-a fin i ett något plagg någonsin i ett provrum någonstans som där och då. Satt som en smäck! Nu är vad-fan-ska-jag-ha-på-mig problemet löst till vi ska på båtjobbfest och Evens pappas bröllop.
.
Sneakpeak på "The almighty dress"
.
Idag har jag lagat mat (som vanligt). Torsk i ugn, med zucchini, tomat, spenat. Smörstekt sparris och kokt brysselkål. Nam nam!!!
Sparrisen var för lång så jag fick kapa den en lite bit



Kommentarer
Postat av: Linnea

Verkar som det jag skrev nyss försvann : ( Så jag skriver igen. Den klänningen verkar vara det kanske finaste jag sett på länge! Köp en till mig med så skulle jag vara lycklig!



Jag saknar dig väldigt mycket! Tänker ofta på dig.



/din tillgivne bästis

2012-04-29 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0