17 april

Sitter i soffan och har precis mysläst Agnesbokens senaste blogginlägg. Log mig igenom hela inlägget och avundas hennes förmåga att sätta exakta ord på precis allting. Jag kan inte annat än instämma mer eller mindre instämma Linneas ord från den där magiska lördagen i Linköping i påsk: "Det finns bara en enda människa i hela världen som kan beskriva något så bra som för exempel hur jävlig en bakfylla kan vara så att man förstår det EXAKT. Den människan är Agnes".
.
Igår var jag och Even värsta pariga och gick till gymmet tillsammans och averkade en dryg timma i svettens tecken. Det var kul !
.
Idag blev det ännu en gång 55 min spinning, följt av 30 min core.
.
Träning är kul och får tiden att gå fort. Nu är det ju jättttenäääära slutet i Bergen. Händer en del kuliga grejer under vägen... som:
  • Viktor ska högst sannolikt sommarjobba här i sommar med mig
  • 7 juli ska Evens pappa Harald gifta sig med sin Astri. Jag ska alltså få gå på ett riktigt kyrkligt bröllop :))
  • 27 juli flyger vi till Spanien och bussar över till BOOM-festivalen i Portugal !!!
  • Typ 30-ischonde augusti säger vi haaaade till Bergen för gott!
-
Hejdå

Kommentarer
Postat av: A

:') Det var det finaste! Tänk att jag hade sån tur att jag fick träffa dig det lilla jag var hemma (och du). Även om det var över alldeles för snabbt. Hoppas att du kommer hem åtminstone litegranna i sommar. Puss

2012-04-18 @ 13:29:16
URL: http://agnesboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0