Lørdag 3 september

Nu kommer det en hel sjø med bilder, alla från mitt nuvarande hem, och alla tagna idag. Spænnande, eller hur?
(Ja ni ser hur mycket tid jag har øver i detta inlægg). Så før er som aldrig vart hær får en liten uppfattningn om hur det ser ut (like you care).


Bakade ænnu en gång kladdmuffins




Gjorde tacopaj till middag



Och har idag mer eller mindre bott i mitt ælskade førklæde








Massa grejjor jag gillar i vår lya



Detta ær min absoluta favorit. Blir så glad o fredlig av att titta på den

Nu får jag ge mig. Har en vældigt random blogg. Men nu nær ni ser lite hur mitt hem ser ut kænns i nærmare det kanske som att vi ær nærmare varandra. kankse lite iallafall.
Ha en trevlig lørdag o sprid kærlek!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, älskar bilder! Och ni verkar bo väldigt fint. Gillade verkligen den sista, köpte ni den på ozora? Känner igen den. Och den där runda, antar att det är mandala-stil? I så fall väntar jag på tatueringen! Skulle vara riktigt snyggt. Hoppas att jag kan komma och hälsa på någon gång framåt jul. Hur mycket brukar det kosta att åka mellan Linköping och Bergen? Kärlek

2011-09-03 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0