lördag

Äntligen har min kära kommit hem igen :)
Idag var vi på den årliga Lysfesten när julen sjungs in. Behövdes mycket väl för att komma i lite julmodus när det är +11 och regn/översvämning/storm här nu. "Kalaset" avslutades med det största fyverkeri jag någonsin sett. Raketer som slog ut som blommor och smilisar. Snyggt!
Till dagens middag hämtade jag inspiration från norska kocken, Hellström. Det blev en väldigt enkel, men ack så god ugnsform med grönsaker och torsk och stekt squash. Yummie!
.
godare än det ser ut ;)
.
Min heliga spot. Älskar överfyllda fruktfat. En fröjd för både ögat och munnen
.
.
Tack för tipset Linnea, men jag vet inte hur man byter textfärg. Märkte också att mitt försök till att göra bloggdesign (för ca 3 veckor sedan), resulterade i en misanpassad header. Är så jävla okunnig och trög (ointresserad) att jag inte fixar det. Hoppas ni står ut alla (~13!!!) dagliga läsare. Bilden är ju iallafall snygg. David: Tack! En glad dansk som knipsa den i Hampi- Indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0