uppe med tuppen

Efter att ha jobbat en dagvecka och gått upp 05.30 varje dag blir konsekvenserna av att vara en kvällstrött människa, som gärna lägger sig kl 22 en fredagkväll, att man även går upp tidigt på lördagen - kl 7.
Nu har jag lyckats fördriva en timma och det har börjat ljusna lite lätt ute. Nu kryper det lite för mycket i benen, så jag beger mig ut på en promenad. Yogan är inte förns 10.30.

EDIT: Tro det eller ej, men Lisette Helsing gav sig för första gången någonsin ut på en löprunda. Jag har, för dom som känner mig, alltid varit negativt inställd till att springa, men se på fan. Inte nog med det, jag sprang heeeela varvet utan att stanna. Jag är så otroligt stolt över mig själv! Klapp på axeln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0