tacksam

Hur ofta stannar vi upp egentligen och reflekterar över det vi har istället för det vi inte har?

Jag tänker ofta på hur tacksam jag är till livet. Till mig själv, och vart jag har kommit att bli. Vilka fantastiska möjligheter jag har och all den kärlek som omger mig.
.
Jag har två ben att stå på, två armar att röra mig med, jag är frisk! Jag kan äta när jag är hungrig, sova torrt och varmt. Jag har ett jobb med möjlighet att sluta i princip när jag vill, för att sedan kunna komma tillbaka till när jag behöver det. Jag har jobbat mig till möjligheterna att få kunna resa och upptäckt att det är min stora passion här i livet.
.
Jag menar, jag är bara 21 år gammal och jag har gjort mycket som jag är så fantastiskt nöjd med.
Jag är född i en tid där vi har alla möjligheter att göra i princip vadsomhelst. Det går, om man jobbar för det! Att leva just nu och att fullfölja sina drömmar är lycka! Vi har ett liv att förbruka, gör det på ditt sätt och inte som normen, "bara för att det är så det ska vara".
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0