SATS

Vad har ja gett mig in på?
Fick en såndära "tränagratisienvecka"-kort på SATS av en kille på jobbet. Sista aktiveringsdagen är idag.
Och tro mig, var nyss på SATS och bokade en timma spinning kl 15. Jag är livrädd. Har aldrig gillat sånadära flaschiga/trendiga/hippa träningställen.
Men vafan är det gratis kan det väl lika gärna utnyttjas.
Som jag kommer ihåg det gillar jag spinning, men med tanke på att det var ca 3.5 år sedan jag sist deltog på ett pass så är jag livrädd.
.
Återkommer om hur det gick. Simmade 2km imorse så måste äta upp mig lite för att få energin :).
.
Wish me luck!


Uppdatering: Spinningen gick sjukt bra, men jäävlar vad jobbigt. Och svetten bara rann helt ohämmat. Har nog inte svettats så mycket sedan... Indien? Ska försöka utnyttja den här gratis veckan så mycket som jag bara kan.
.
Skön vare iallafall och idag provade jag på att laga en het avokadosoppa. Smakade skit, så rekomenderar den ej. Men prova måste man ju.
Färgen var MYCKET grönare/finare/klarare i verkligheten
.
Idag är det första advent så jag och even har precis tänt första (värme)ljuset. Firar med clementin och pepparkakor. Önskade så innerligt att det fanns svensk julmust här. Norges julmust är typ som svensk... hallonsoda? Inte särskilt juligt för mig.
.
Nu blir det Tarantino på tjocktvn. Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad duktig du är Lisette! : )

2011-11-28 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0