Present!

Igår hade jag min bästa meditationssession någonsin! Jag har aldrig tidigare kunnat vara så fokuserad och verkligen närvarande under min meditering som igår. Med lite vägledning av fantastiska Angela gick 40 min alltför fort.
Känslan och lyckan efteråt var total. Kände mig helt upprymd och tårarna nästan spruta ut av glädje och välbehag.
Det är bara så härligt! Och i tillägg är det fredag idag, och jag har redan tagit helg. Even är hemma på Sörlandet så jag ska snart på Yoga. Sedan ska jag spenderna kvällen till att laga lite god mat, skriva lite dagbok och en och en annan film kanske.
God helg kära!
EDIT: Vad irriterande det är när jag försöker styckindela med mellanrum mellan styckena, men så fort jag klickar på uppdatera så hoppar texten ihop igen. GRRRR... nån som vet hur det kan ordnas?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som du har det fint! Och jag är sjukt stolt över dig som springer! Heja! Saknar dig så himla mycket! Angående styckeindelning, så fick jag för mig att det kan funka bättre om man lämnar två radbrytningar mellan istället för en som man brukar göra. Prova? <3

2011-11-06 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0