helgen som var

Hej och hå!

Just nu:

Kokar ett ägg.
Lyssnar på Liquid soul.
Förbereder mig mentalt för en ny arbetsvecka.
Saknar min sängkompis (läs: pojkvän)
Är typ färdig med alla julklappar redan (skönt)!
Saknar mitt låååånga, men slitna, toviga hår. Trivs inte i mitt korta hår nu.
Min data luktar kaviar.
.
Mitt försök till biomaraton med tre filmer efter varandra gick förhållandevis bra. Jag somnade inte förns mitten av sista filmen.
.
Såhär spännande har min helg varit:
  • Sett tre biofilmer, okej 2 1/2 då.
  • Yoga
  • Sprungit
  • Städat
  • Solat
  • Rullat köttbullar
  • SKYPE - i plural Skypeat, skypat ...??
  • Köpt julklappar
  • Läst bok - Mahatma Gandhis självbiografi
  • Ätit minst 1 kilogram lösgodis (utan överdrift)
  • Simmat (och i simhallens omklädningsrum blivit tillfrågad om att vara modell MED kläder, jag vågar självklart inte)

Det här med styckindelningen går ju heller inget vidare. Ibland går det, ibland går det inte som ni ser.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men Lisette, trögo, klart du ska tacka ja! Klart du vågar!

2011-11-07 @ 19:53:04
Postat av: Anonym

Ta chansen hjärtat, du är sååå vacker....älskar dig!

2011-11-07 @ 20:12:33
Postat av: Storasyster

Du måste ta chansen min lilla pulla......du är ju vackrast i hela världen..löv u

2011-11-07 @ 20:14:14
Postat av: Beundrer

Søta

2011-11-08 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0