Bring the boys back home

Tisdagsmorgon. Kaffe.
Imorgon kommer äntligen min Boms hem efter att har varit borta straxt över tre veckor. Verkligen på tiden!
Varje gång vi är ifrån varandra så vill jag alltid när vi ses igen att allt ska vara perfekt. Ni vet sådära när man är nykär.  Så nu blir det nya fräscha sängkläder och dammsugning. Blir också att ta upp lite bullar ur frysen, för det är ju så ni känner mig, mitt sätt att visa kärlek på går via magen. Alltid ;)
.
Hinner också med ett Yogapass innan arbetsplikten kallar.
God Tisdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bosse med B

Älskar bilden på er! Var är den tagen?



Var precis på meditation, tänkte på dig.



Gonatt kära vän

2011-11-23 @ 23:32:23
URL: http://davidforlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0