summa summarum

Jag såg på hemkomsten som jævligt tråkig och vadfanskajaggøranudå men, den visade stig bli jævligt skøn då två førhållandevis nya personer døk upp i mitt nætverk- Linnea och Pær. Två karaktærer som fattats i mitt liv. Har spenderat flertalet skøna dagar/kvællar med den hær fantastiska duon. tack!

En sak som jag børjar inse mer och mer som jag definitivt lærde mig i Indien ær att leva i nuet. Sluta oroa sig och bara må bra. Før så jækla bra som jag mår nu har jag nog aldrig gjort. Visst, det ær tråkigt att tænka på att jag ska tillbaka till Bergen bort från allt o alla snart igen, MEN just nu ær det så bra så varfør sabba det med onødiga stressmoment.

Even reste tillbaka till Norge och sina slæktingar, och jag har sysselsatt mig med mycket. Træning, småtjejerna, træffat en hel drøs med gamla vænner och bekanta, træffat massa nya fina mænniskor, besøkt David i Næssjø, besøkt Viktor o Mirre i Vetlanda och hæromdagen var jag i Ørebro och hælsade på Bella.

Något som ær lite tråkigt ær att den lovprisade duon (L&P) sticker till Sydamerika alldeles straxt så dom uteblir resterande tid av Linkøpingshænget. MEN och återigen MEN, Jag och Even har køpt flygbiljetterna till Ungern i augusti eftersom vi ska på Ozorafestival OCH Linnea har med kirrat sin biljett så nu væntas bara Pærs bekræftelse før ledighet. Det kommer milt sagt magiskt!

Droppar lite random bildet från veckorna som gått;

Såg på nær Egil jammade i Tages hørna

 

Det var fint sommarvæder så ja bakade o hade picknick mys med stans alla ungar :)

 

Åkte med moster hem till kusin Jennifer som flyttat hemifrån

 

Hælsade på David i Næssjø...

 

...och mupparna i Vetlanda

 

Hælsade på Åke hos L&P nær det var fest!

 

Besøkte den hær finingen i Ørebro

 

O fina babben med sin søta mage :)

 

Ikvæll ska jag o syrran ut på egna styr, go middag, ska bli mycket trevligT!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0